• 09121599994
  • info@shahroztopservice.com
logo
تعمیرگاه بی ام و 330

تعمیرگاه بی ام و 330

تعمیرگاه بی ام و 330

امروزه شرکت‌های زیادی در دنیا به تولید خودروهای لوکس می‌پردازند و هر روز مدل‌های خاصی از خودروهای جدید را روانه بازار می‌کنند که باعث می‌شود این خودروها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. این خودروهای لوکس در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد و هر روز بر تعداد افرادی که قصد خرید این خودروهای شیک و زیبا را دارند افزوده می‌شود.

به عنوان مثال، تمام خودروهای ساخت BMW در بازار موجود هستند و هر کسی که به خودروهای خاصی علاقه دارد می‌تواند خیلی سریع آن را خریداری کند؛ اما توجه داشته باشید که خودروهای لوکس به مراقبت و نگهداری ویژه‌ای نیاز دارند و تعمیرات این خودروها باید در مراکز تخصصی انجام شود، اگر صاحب خودروی BMW330 هستید بهتر است به تعمیرگاه بی ام و 330 مراجعه کنید و از تعمیرگاه‌های متفرقه دوری نمایید.

تعمیر حرفه‌ای کلیه خودروهای خارجی نیز در کشور ما به صورت کاملا تخصصی و با گارانتی انجام می‌شود. در واقع وجود مراکز تعمیرات مطمئن و مجهزی مانند مجتمع تعمیرگاهی شهروز شرایط فوق‌العاده‌ای را برای تعمیر خرابی هر خودروی خارجی به صورت عالی و منحصر به فرد ایجاد کرده است.

جلوبندی بی ام و 330

سیستم تعلیق جلوی خودروی شما یک شبکه محافظ است که از عناصر ضربه گیر مانند فنرها و کمک فنرها تشکیل شده است. در نتیجه زمان رانندگی در جاده ها باید احساس راحتی داشته باشید و ناهمواری‌ها برایتان دردسرساز نشود.

اگر دست اندازهای خیابان و جاده ها بر روی کنترل خودرو تاثیر منفی می‌گذارد و یا صداهای غیر معمولی از جلوبندی به گوش می‌رسد بایستی به تعمیرگاه بی ام و 330 مراجعه کنید تا نسبت به رفع ایرادات جلوبندی اقدام شود.

تعمیرات برق BMW

خدمات تعمیرگاه بی ام و 428 شامل سرویس برق خودرو نیز می‌شود. این خودرو امکانات زیادی دارد که اکثر آن‌ها به برق وابسته هستند؛ بنابراین در صورت بروز مشکل در سیستم الکتریکی خودرو، عملکرد آپشن ها نیز دچار مشکل می‌شود.

از جمله خدمات برق خودرو در مجتمع تعمیرگاهی شهروز: تعمیر و بررسی سلامت چراغ ها، عیب یابی و تشخیص مشکلات سیم کشی خودرو، تعمیر کمپرسور و شارژ کولر، سانروف و غیره.

سرویس دوره‌ای BMW330

گاهی تعدادی از صاحبان خودروها نسبت به سرویس‌های دوره‌ای بی‌اعتنا هستند و با بی‌توجهی از این امر مهم عبور می‌کنند تا به حال جمله پیشگیری بهتر از درمان است را شنیدید؟! دقیقا سرویس ها و بازدیدهای دوره‌ای نیز مانند پیشگیری از تعمیرات جدی است.

در سرویس‌های دوره‌ای وضعیت سلامت خودرو بررسی می‌شود و اگر ایرادات کوچکی در خودرو وجود داشته باشد سریعا رفع می‌شود، این امر باعث می‌شود تا خودرو با خرابی‌های بزرگ و مشکلات جدی مواجه نشود. البته در سرویس دوره‌ای خدماتی چون بررسی سطح مایعات (روغن موتور، روغن گیربکس و…) لنت و دیسک ترمز، بررسی عملکرد گیربکس، بررسی عملکرد موتور و غیره ارائه می‌شود. برای دریافت این خدمات باید به تعمیرگاه بی ام و 330 مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس بی ام و 330

یکی دیگر از خدماتی که در تعمیرگاه بی ام و 330 ارائه می‌شود، تعمیر تخصصی گیربکس است. تعمیر گیربکس کاری زمان بر بوده و مکانیک باید فردی باحوصله باشد تا بتواند با دقت فراوان تعمیر گیربکس را به بهترین نحو انجام دهد. ما در مجتمع تعمیرگاهی شهروز قسمتی جداگانه برای تعمیر گیربکس بی ام و در نظر گرفته‌ایم تا مشتریان بتوانند به صورت حضوری روال تعمیر خودرو را مشاهده کنند.

توجه داشته باشید که خرابی گیربکس ممکن است با علائمی چون تقه زدن گیربکس، بوی سوختگی از گیربکس، ناهماهنگی بین تعویض دنده و سرعت خودرو، ضربه‌های شدید در هنگام تعویض دنده و نشت روغن همراه باشد.

تعمیر موتور BMW

تعمیر اساسی موتور همیشه کاری حساس و زمان بر بوده که برای مشتری هزینه زیادی را نیز در پی داشته است. این امر در تمامی خودروها صدق می‌کند؛ چه برسد به خودروی گران قیمتی مثل BMW که ظرافت و حساسیت تعمیر موتور را چندین برابر می‌کند.

ما در تعمیرگاه بی ام و 330 با استفاده از تجهیزات روز دنیا و بهره گیری از متخصصین با تجربه در امر تعمیر موتور بی ام و توانسته‌ایم رضایت مشتریان را جلب نماییم. در صورتی که موتور خودرو آسیب جدی دیده و نمی‌توانید خودرو را به تعمیرگاه بیاورید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن خودروبر برایتان اعزام کنیم.

قطعات اصلی

توجه داشته باشید که اگر در بحث تعمیرات خودرو نیاز شد که قطعه‌ای از خودرو تعویض گردد حتما از قطعات اصلی استفاده کنید، زیرا قطعات تقلبی ممکن است در زمان کوتاهی به خودرو آسیب بزند و خرج بیشتری برایتان بتراشد.

ما در تعمیرگاه بی ام و 330 الویت را بر روی تعمیر قطعات می‌گذاریم، اما در صورتی که تعمیر قطعه میسر نباشد و یا توجیه اقتصادی نداشته باشد، نسبت به تعویض آن با قطعه اصلی اقدام خواهیم کرد.

سخن پایانی

خودروهای بی ام و از کیفیت بالایی ساخته‌شده‌اند و اگر سرویس ها به موقع انجام شود و نحوه رانندگی نیز به خودرو فشار وارد نکند طول عمر زیادی خواهند داشت. ولی اگر خودرو با مشکل مواجه شد باید سریعا به تعمیرگاه بی ام و 330 مراجعه کنید تا خرابی ها به دیگر قطعات سرایت نکند.

آخرین اخبار