• 09121599994
  • info@shahroztopservice.com
logo
تعمیرگاه بی ام و 428

تعمیرگاه بی ام و 428

تعمیرگاه بی ام و 428

BMW یک برند از خودروساز آلمانی است که توانسته با بهره گیری از کیفیت بالای ساخت نظر بسیاری از افراد را در سراسر جهان به خودروهای خود جلب کند. بی ام و 428 جزو خودروهای اسپرت و لوکس این کمپانی محسوب می‌شود، کروک بودن سقف این خودرو زیبایی و جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

به طور معمول همه خودروها، چه خودروهای داخلی و چه خودروهای لوکس و گران قیمت، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و گرانی خودرو به این معنا نیست که هیچ گاه مشکلی برای این خودروها پیش نخواهد آمد.

احتمال بروز مشکل در خودروهای لوکس و گران قیمت معمولا بسیار اندک است، اما بی‌توجهی راننده به برخی موارد در حین رانندگی یا تصادف یا بی‌توجهی به تعمیر و نگهداری منظم از مهم‌ترین علل آن است. تعویض روغن موتور، تعویض روغن گیربکس و سایر کارهای معمولی که باید در همه خودروها انجام شود بسیار مهم است و بی‌توجهی به این موارد مهم می‌تواند منجر به مشکلات جدی در خودرو شود.

می‌توان نتیجه گرفت که موضوع نگهداری اصولی و انجام سرویس‌های منظم خودرو یکی از اصلی ترین گزینه‌هایی است که باید در رابطه با خودروی خود به آن توجه داشته باشید، در ادامه قصد داریم در رابطه با ایرادات این خودرو و تعمیرگاه بی ام و 428 بیشتر صحبت کنیم.

تعمیر تخصصی BMW428

امروزه تعمیرگاه‌های زیادی وجود دارند که همواره خدمات ویژه‌ای در رابطه با عیب یابی خودرو ارائه می‌دهند و همیشه در تلاش برای جلب رضایت مشتریان هستند، اصلی ترین گزینه‌ای که سبب می‌شود یک تعمیرگاه برای مردم معتبر به نظر بیاید و باعث رضایت مشتریان شود بحث ارائه خدمات در بالاترین سطح است.

حال آیا تمام تعمیرگاه ها توان تعمیرات خودروهای خارجی مانند BMW را دارند؟ توجه داشته باشید که تعمیرات خودروهایی مانند بی ام و، بنز، پورشه، لکسوس و خودروهای خارجی دیگر که جزو خودروهای لوکس محسوب می‌شوند به مهارت، دانش و تجربه بالا نیاز دارند.

بسیاری از تعمیرگاه ها ادعا می‌کنند که تعمیرگاه تخصصی هستند اما این طور نیست. یکی از مولفه هایی که تعمیرگاه بی ام و 428 باید از آن برخوردار باشد، تجهیزات به روز و مدرن است. عیب یابی اصولی و رفع ایرادات خودرو باید با دستگاه‌های پیشرفته صورت گیرد، ما در مجتمع تعمیرگاهی شهروز با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات بهترین و کامل ترین خدمات تعمیراتی خودرو را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

خدمات برق اتومبیل

یکی از خدماتی که در تعمیرگاه بی ام و 428 ارائه می‌شود خدمات مربوط به برق اتومبیل است. BMW دارای آپشن های فراوانی بوده که عملکرد اکثر آن‌ها وابسته به برق است، در نتیجه اگر برق خودرو با مشکل روبه‌رو شود عملکرد آپشن ها نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

از جمله خدمات برق اتومبیل می‌توان به تعمیر و بررسی چراغ ها، شناسایی خرابی و عیب یابی در سیم کشی خودرو، تعمیر کمپرسور و گاز کولر، شیشه بالابرها، سانروف و… اشاره نمود.

سیستم تعلیق BMW428

جلوبندی و سیستم تعلیق یکی دیگر از بخش‌های مهم در هر خودرویی محسوب می‌شود که خرابی در آن ممکن است برای صاحب خودرو دردسرساز شود، زمانی که از قسمت جلوی خودرو سروصدای اضافی به گوشتان رسید و احساس نمودید ایرادی در سیستم تعلیق وجود دارد بهتر است به تعمیرگاه بی ام و 428 مراجعه کنید.

در مجتمع تعمیرگاهی شهروز خدماتی مانند رفع لاستیک سایی، تعمیر کامل جعبه فرمان، تنظیم تخصصی زاویه چرخ ها، بررسی کمک‌های خودرو و سرویس جلوبندی ارائه می‌شود. اگر سیستم تعلیق به حدی دچار مشکل شده که امکان رانندگی وجود ندارد با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خودروبر به محل شما اعزام شود.

سرویس دوره‌ای بی ام و 428

همان‌طور که قبلا ذکر شد، BMW به دلیل کیفیت بالا یکی از مشهورترین خودروهای جهان است. بی ام و خودرویی ایمن و لوکس محسوب می‌شود که دارندگان این خودرو بایستی به سرویس و نگهداری آن توجه ویژه‌ای داشته باشند، این امر سبب افزایش طول عمر خودرو می‌شود.

مواردی که در بازرسی های منظم تعمیر و بررسی می‌شوند عبارت‌اند از: تعویض روغن موتور و گیربکس (در صورت لزوم)، تعویض فیلتر، بررسی وضعیت موتور، بررسی عملکرد گیربکس، شناسایی و رفع عیوب برق خودرو، تعمیر سیستم تعلیق و بررسی وضعیت چرخ و غیره.

تعمیر موتور BMW428

موتور جزو مهم‌ترین بخش‌های خودرو محسوب می‌شود که تعمیر آن بایستی زیر نظر افراد باتجربه انجام شود، اگر خودروی شما ایراد موتوری دارد بایستی به تعمیرگاه بی ام و 428 مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان اقدامات لازم برای رفع ایرادات صورت گیرد.

یکی از اصلی ترین مواردی که سبب خرابی موتور می‌شود، استفاده از روغن موتور تقلبی و یا بی‌توجهی به زمان تعویض روغن است. توجه داشته باشید که برای تعویض روغن موتور از روغن‌های اصلی استفاده کنید و این کار را سر زمان مشخص شده انجام دهید تا آسیبی به خودرو وارد نشود.

تعمیر گیربکس BMW428

سلامت و یا خرابی گیربکس تا حد زیادی به نوع رانندگی وابسته است، اگر در زمان رانندگی مواردی که به گیربکس آسیب وارد می‌کند را رعایت نکنید ممکن است گیربکس خودرو دچار مشکل شود. تعمیر کامل گیربکس بی ام و برای صاحب خودرو هزینه بر بوده و اگر این امر توسط تعمیرگاه‌های غیرمجاز انجام شود ممکن است این هزینه چندین برابر هم شود.

کسانی که در تعمیر گیربکس بی ام و تجربه‌ای نداشته باشند به احتمال زیاد موجب خرابی دیگر قطعات خودرو نیز می‌شوند، به همین دلیل توصیه می‌شود تعمیر گیربکس خودروی خود را به تعمیرگاه بی ام و 428 بسپارید. ما در مجتمع تعمیرگاهی شهروز قسمت جداگانه‌ای برای تعمیر گیربکس BMW در نظر گرفته‌ایم و تعمیرات گیربکس توسط متخصصین و افراد با تجربه صورت می‌گیرد.

سخن پایانی

در صورتی که قصد دارید خودروی بی ام و خود را تعمیر کنید و یا سرویس‌های دوره‌ای آن را انجام دهید می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و بعد از مشاوره رایگان به تعمیرگاه بی ام و 428 مراجعه کنید تا خدمات تعمیراتی خودرو زیر نظر کارشناسان ما انجام شود.

آخرین اخبار