• 09121599994
  • info@shahroztopservice.com
logo
تعمیرگاه بی ام و 730

تعمیرگاه بی ام و 730

تعمیرگاه بی ام و 730

بی ام و سری 7 یک سدان لوکس است که مفهوم خودروی شهری “لوکس” و “تشریفاتی” را نشان دهد، اولین نسل این سدان آلمانی در سال 1977 تولید شد، این خودرو تاکنون در شش نسل تولید شده است و توانسته در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کند.

اگر صاحب یک BMW730 هستید مطمئنا این سوال در ذهنتان شکل گرفته که کدام تعمیرگاه را برای تعمیرات خودروی خود انتخاب کنم؟ همان‌طور که میدانید این خودرو جزو خودروهای گران قیمت محسوب می‌شود و تعمیرات آن نیز کمی پیچیده است، توصیه می‌کنیم برای تعمیرات خودروی خود حتما به تعمیرگاه بی ام و 730 مراجعه کنید.

اکثر دارندگان خودروهای خارجی مانند BMW فکر می‌کنند که برای تعمیرات خودروهای خود باید هزینه‌های زیادی پرداخت کنند و از طرفی به سختی می‌توانند تعمیرگاهی پیدا کنند که قابل اعتماد بوده و خدمات حرفه‌ای و اصولی ارائه دهد.

ما در مجتمع تعمیرگاهی شهروز از افرادی بهره می‌بریم که به طور تخصصی تعمیرات خودروهای BMW را ارائه می‌دهند، این افراد جزو کسانی هستند که دوره‌های آموزشی تعمیرات تخصصی بی ام و را گذرانده و پس از سال ها فعالیت توانسته‌اند تجربه‌های خوبی در امر تعمیرات خودرو به دست بیاورند.

چرا مجتمع تعمیرگاهی شهروز را انتخاب کنیم؟

گاهی تعویض قطعات خودرو مشکلات بسیار فراوانی برای صاحبان خودروهای خارجی ایجاد می‌کند زیرا اکثر تعمیرگاه‌های غیر مجاز معمولا از قطعات غیر اصل و تقلبی استفاده می‌کنند زیرا قیمت آن‌ها کمتر از قطعات اصلی است.

برای کسانی که هیچ تجربه‌ای در امر تعمیرات قطعات خودرو ندارند هیچ راهی برای تشخیص قطعات تقلبی از قطعات اصلی وجود ندارد، بنابراین پس از مدت کوتاهی خودرو دوباره با مشکل مواجه می‌شود و صاحب خودرو مجبور می‌شود به تعمیرگاه دیگری مراجعه کند.

به‌طورکلی افرادی که خدمات مربوط به این خودروها را ارائه می‌دهند همیشه در پایان کار از دارندگان خودروهای خارجی پول زیادی طلب می‌کنند. در واقع در کشور ما این مشکل برای تمام دارندگان خودروهای خارجی وجود دارد. دارندگان خودروهای خارجی باید به مجموعه‌ای دسترسی داشته باشند که بتواند تمام خدمات تعمیراتی را به صورت اصولی و در یک مکان انجام دهد تا برای تعمیرات بخش‌های مختلف خودرو به تعمیرگاه‌های دیگر مراجعه نکنند.

تعمیرگاه بی ام و 730 در مجتمع تعمیرگاهی شهروز تمام خدمات تعمیراتی خودرو اعم از تعمیرات موتور خودرو، تعمیرات گیربکس، برق خودرو، جلوبندی و سیستم تعلیق، نصب آپشن و سرویس‌های دوره‌ای را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به مشتریان ارائه می‌دهد.

تعمیر موتور BMW730

اگر نگهداری از خودرو و سرویس‌های دوره‌ای به صورت منظم صورت گیرد موتور خودرو با مشکل مواجه نخواهد شد، اما در صورتی که موتور خودرو با ایراداتی روبه‌رو شده باشد بایستی هرچه سریع تر به تعمیرگاه بی ام و 730 مراجعه کنید زیرا بی‌اعتنایی به خرابی موتور باعث می‌شود تا قسمت‌های دیگر خودرو نیز با مشکل مواجه شوند.

در مجتمع تعمیرگاهی شهروز خدماتی چون تعمیرات کامل و اصولی موتور یاتاقان زده با شاتون زده با بهترین کیفیت انجام می‌شود. همچنین برای رفع ایرادات سرسیلندر، تعویض و یا تعمیر اویل پمپ، بررسی توربو و… می‌توانید به تعمیرگاه BMW730 مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس بی ام و 730

گیربکس خودروهای خارجی به خصوص BMW از سیستم‌های پیچیده ای تشکیل شده است به همین خاطر توصیه می‌کنیم از مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز خودداری فرمایید زیرا تعمیر گیربکس بی ام و مهارت و تجربه بالایی می‌طلبد. در صورتی که مکانیک دانش تعمیر گیربکس را نداشته باشد ممکن است خودرو را با مشکلات جدی روبه‌رو کند، به همین خاطر در صورتی که متوجه ایراداتی در گیربکس خودرو شده‌اید بهتر است به تعمیرگاه بی ام و 730 مراجعه کنید.

ما در قسمت تعمیر گیربکس BMW خدماتی چون تعمیر توربین گیربکس، بررسی و شناسایی ایرادات گیربکس با دستگاه‌های پیشرفته، تعمیرات مربوط به ساعت گیربکس BMW730، بررسی و رفع نشتی روغن گیربکس و… را به مشتریان ارائه می‌دهیم.

جلوبندی BMW730

از دیگر خدماتی که در تعمیرگاه بی ام و 730 ارائه می‌شود، تعمیرات جلوبندی است. ما در مجتمع تعمیرگاهی شهروز با شناسایی و بررسی دلایل صداهای اضافی سیستم تعلیق آن را رفع می‌کنیم، همچنین تنظیمات زوایای چرخ به صورت تخصصی و رفع لاستیک سایی و رفع مشکلاتی که سبب ناپایداری و کنترل خودرو می‌شوند از دیگر خدماتی است که در تعمیرگاه بی ام و ارائه می‌شود.

سرویس‌های دوره‌ای BMW

همان‌طور که گفته شد بی ام و 730 جزو خودروهایی است که از لحاظ کیفیت در جهان زبان زد بوده و خودرویی ایمن و لوکس محسوب می‌شود و اگر سرویس‌های دوره‌ای به صورت منظم و دقیق انجام شود عمر خودرو افزایش پیدا می‌کند و بسیاری از خرابی‌ها در خودرو رخ نمی‌دهد.

مواردی که در سرویس‌های دوره‌ای بازدید و بررسی می‌شوند عبارت‌اند از: تعویض روغن موتور و گیربکس (در صورت نیاز) تعویض فیلترها، بررسی سلامت موتور، بررسی عملکرد گیربکس، شناسایی و رفع ایرادات برقی، تعمیرات جلوبندی و بررسی وضعیت چرخ ها و…

هزینه تعمیرات بی ام و 730

زمانی که به تعمیرگاه بی ام و 730 مراجعه می‌کنید و ایرادات خودرو شناسایی می‌شود، می‌توان هزینه تعمیرات را مشخص کرد. در غیر این صورت اگر به صورت تلفنی و بدون شناسایی ایرادات شخصی به شما هزینه دقیق اعلام کرد بایستی کمی به صداقت طرف مقابل شک کنید زیرا اعلام هزینه بدون شناسایی خرابی‌های خودرو غیر ممکن است.

با تمام این تفاسیر اگر می‌خواهید از هزینه حدودی تعمیر خودرو مطلع شوید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، توجه داشته باشید همان‌طور که ذکر شد اعلام هزینه حدودی بوده و هزینه دقیق بعد از شناسایی ایرادات خودرو اعلام می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم نکات مهمی در رابطه با تعمیرگاه بی ام و 730 بیان کنیم، بی شک اگر صاحب خودروی بی ام و 730 هستید این مطالب می‌تواند به شما کمک کند تا در نگهداری خودرو وسواس بیشتری به خرج دهید و تعمیرگاه معتبری برای تعمیرات خودروی خود انتخاب کنید.

آخرین اخبار