• 09121599994
  • info@shahroztopservice.com
logo
تعمیرگاه پورشه باکستر

تعمیرگاه پورشه باکستر

تعمیرگاه پورشه باکستر

تعمیر پورشه باکستر یا هر خودروی دیگری از برند پورشه نسبت به خودروهای دیگر دشوارتر است، پورشه یکی از معروف ترین شرکت‌های خودروسازی جهان و آلمان است. موتورهای پرقدرت و کم صدا، گیربکس دوکلاچه باکیفیت، آپشن های مختلف ایمنی و راحتی و … این‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های خودروهای ساخت این شرکت است.

در نتیجه تعمیرگاه‌هایی که خدمات خودروی پورشه را ارائه می‌دهند به مکانیک‌های حرفه ای تری نیاز دارند که خودرو را به خوبی بشناسند، بتوانند عیب یابی کنند و در تعمیر قطعات مختلف خودرو مهارت داشته باشند. تعمیرگاه پورشه باکستر در مجتمع تعمیرگاهی شهروز خدمات تعمیراتی این خودرو و مشکلات مربوط به تعمیر پورشه باکستر را ارائه می‌دهد.

تعمیرات تخصصی باکستر

یکی از راه‌های اصلی تعمیر مطمئن و سریع خرابی خودروهای لوکس، استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته است. در واقع وجود تجهیزات پیشرفته مراحل تعمیر را بسیار سریع‌تر و قابل اعتمادتر می‌کند، امروزه تعمیرگاه‌های معتبر و تخصصی پورشه دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته تعمیر خودرو هستند.

در شرایطی که هنوز در برخی تعمیرگاه خدمات به طور سنتی و بدون استفاده از تجهیزات مدرن ارائه می‌شود، قطعا برای تعمیر خودروی لوکس خود نباید سراغ این دسته از تعمیرگاه ها بروید. معمولا یکی از مشکلاتی که صاحبان خودروهای گران قیمت و لوکس با آن مواجه هستند این است که به‌راحتی نمی‌توانند مرکزی با خدماتی قابل اعتماد پیدا کنند.

به همین دلیل است که تعمیرگاه پورشه باکستر در مجتمع تعمیرگاهی شهروز یک وب سایت رسمی دارد و تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در صورتی که به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بازدید و سرویس‌های دوره‌ای

پورشه باکستر نیز مانند هر خودروی دیگری نیاز به بازرسی های دوره‌ای دارد. هدف از این بازرسی و بازدید در فواصل زمانی معین مراقبت از خودرو، تعویض برخی از موارد مصرفی و قطعات و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب در تعمیرات پورشه باکستر است.

در تعمیرگاه پورشه باکستر زمانی که برای بازدید و سرویس‌های دوره‌ای مراجعه می‌کنید، روغن موتور و روغن گیربکس بررسی و تعویض می‌شود. همچنین موارد دیگری از قبیل لنت های خودرو، فیلتر هوا و روغن، تنظیم بودن باد لاستیک ها و چرخ ها، بررسی عملکرد گیربکس و موتور، برق اتومبیل و … سرویس خواهند شد.

در این سرویس ها سیستم تعلیق خودرو نیز بررسی می‌شود تا در صورت بروز مشکل تعمیر شود. برای اینکه از خرابی های بزرگ در خودرو جلوگیری شود بایستی به طور منظم نسبت به سرویس و بازدیدهای دوره‌ای به تعمیرگاه پورشه باکستر مراجعه کنید.

مهم‌ترین تعمیرات پورشه باکستر

موتور یکی از مهم‌ترین قسمت تعمیرات پورشه است. نشتی در مدار مایع خنک کننده می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد موتور و سبب ذوب قطعات شود، مشکلات احتراق و نشت روغن نیز می‌تواند باعث آسیب به قطعات متحرک خودرو گردد. شمع ها، سیلندرها، پیستون ها، سوپاپ ها و غیره نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند که تعمیر آن‌ها بسیار سخت، زمان بر و پرهزینه خواهد بود.

گیربکس از دیگر بخش‌های مهم خودرو بوده که تعمیر آن به مهارت و دانش بالایی نیاز دارد، در بسیاری از موارد این گیربکس پیشرفته در ایران قابل تعمیر نیست و برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند به جای تعمیر، آن را با مدل‌های جدید یا استوک تعویض کنند.

ما در مجتمع تعمیرگاهی شهروز در ابتدا الویت را به تعمیر گیربکس پورشه قرار می‌دهیم و در صورتی که تعمیر گیربکس غیر ممکن باشد و یا توجیه اقتصادی نداشته باشد، نسبت به تعویض آن اقدام خواهیم کرد. توصیه می‌شود زمانی که با ایراداتی در گیربکس مواجه شده‌اید سریعا به تعمیرگاه پورشه باکستر مراجعه کنید.

هزینه تعمیرات پورشه باکستر

تصور و طرز فکر اشتباه اکثر مردم این است که دریافت یک سرویس خوب و تعمیر خودرو حرفه ای برای پورشه باکستر گران است در حالی که چنین نیست، هزینه تعمیرات خودرو بستگی به عوامل مختلفی دارد و میزان هزینه دریافتی تا حد زیادی تحت تاثیر مراکز و خدمات تخصصی تعمیرات خودروهای لوکس است.

متاسفانه در بیشتر موارد مکانیک‌های غیرحرفه ای که هزینه‌های گزافی از صاحبان پورشه باکستر می‌گیرند، ذهنیت بدی را در بین مردم ایجاد کرده است. با مراجعه به تعمیرگاه پورشه باکستر در مجتمع تعمیرگاهی شهروز مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهید بود، زیرا تیم های تخصصی هرگز از مشتریان برای حفظ اعتبار خود چیز زیادی نمی‌خواهند.

سخن پایانی

شایان ذکر است کلیه مشتریان از سراسر ایران می‌توانند به‌راحتی از طریق مجتمع تعمیرگاهی شهروز به صورت آنلاین نوبت رزرو کرده و در زمان مقرر در مرکز مربوطه حاضر شوند. کارشناسان فعال تیم ما می‌توانند هر گونه مشکل در خودرو را به سرعت تشخیص داده و رفع کنند.

همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص تعمیر خودروی خود دارید می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و برای تعمیر خودروی باکستر خود به تعمیرگاه پورشه باکستر مراجعه کنید.

آخرین اخبار