• 09121599994
  • info@shahroztopservice.com
logo
تعمیرگاه پورشه ماکان

تعمیرگاه پورشه ماکان

تعمیرگاه پورشه ماکان

امروزه در سطح شهر تعمیرگاه‌های زیادی را می‌بینیم که خدمات تعمیرگاهی خودروهای خارجی را ارائه می‌دهند اما طبیعتا کیفیت تعمیر خودرو در هر تعمیرگاهی متفاوت است، بسیاری از مکانیک ها و تعمیرگاه ها سعی در ارائه خدمات تعمیراتی برای این خودروهای لوکس دارند که البته کیفیت نهایی کار به تجربه و دانش مکانیک بستگی دارد.

خودروهای که توسط خودروسازان برجسته جهان ساخته شده و در 10 سال گذشته در بازارهای مختلف به تولید انبوه رسیده‌اند، دارای کیفیت و فناوری پیشرفته هستند. بنابراین تعمیر پورشه نیازمند کارشناسانی است که این خودروها و حساسیت آن‌ها را بشناسند، در ادامه قصد داریم در مورد تعمیرگاه پورشه ماکان بیشتر صحبت کنیم.

پورشه ماکان یکی از محصولات این شرکت آلمانی است. نسل جدید خودروهای عرضه شده توسط این شرکت به دلیل طراحی پیچیده و خاص مورد توجه تمامی خودرو دوستان قرار گرفته است، در حال حاضر برخی از خریداران این خودرو برای رفع ایراداتی که بنا به دلایلی ممکن است بر روی قسمت‌های مختلف این خودرو ظاهر شود، نیازمند گروه‌های تخصصی تعمیرات هستند.

تعمیرات تخصصی پورشه ماکان

گاهی اوقات بی توجهی به نکات مهم در حین رانندگی و یا بروز تصادفات و مشکلات دیگر منجر به بروز مشکلاتی در بسیاری از قسمت‌ها مانند موتور، گیربکس، ترمز، سیستم الکتریکی و یا مشکلاتی در قسمت‌های دیگر خودرو می‌شود. از این رو دارندگان خودرو نیازمند متخصصان و افراد ماهری هستند که بتوانند در تعمیرگاه پورشه ماکان از پس تعمیر خودرو به خوبی برآیند و تعمیرات پورشه ماکان را با کیفیت بالا انجام دهند.

خوشبختانه امروزه وجود تعمیرگاه‌های حرفه‌ای مانند مجتمع تعمیرگاهی شهروز در تعمیر موتور پورشه ماکان، تعمیر گیربکس پورشه ماکان، تعمیر جلوبندی خودرو، عیب یابی سیستم برقی و انجام سرویس‌های دوره‌ای کمک شایانی کرده است. کلیه تعمیرات پورشه ماکان به صورت حرفه‌ای و اصولی انجام می‌شود تا دیگران نگران تعمیر خودرو نباشید.

تعمیر موتور پورشه ماکان

تعمیرگاه‌هایی که به صورت تخصصی تعمیرات خودروهای پورشه را انجام نمی‌دهند اما ادعا می‌کنند که از پس تعمیر موتور پورشه ماکان بر می‌آیند ممکن است به خودروی شما آسیب برسانند و موتور را با مشکلات جدی‌تری روبه‌رو کنند.

طراحی موتور پورشه کمی با سایر خودروها متفاوت است و مشکلات موتور خودروهای پورشه باید در ابتدا با دستگاه‌های پیشرفته عیب یابی شود و بعد از شناسایی خرابی ها نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم صورت گیرد. همچنین ممکن است مشکلاتی در مورد میل لنگ، سوپاپ ها، پیستون، یاتاقان، بلبرینگ و غیره وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید که اگر نسبت به تعمیر موتور آسیب دیده بی اعتنا باشید ممکن است منجر به مشکلات عمیق تر و جدی‌تری شود.

تعمیر گیربکس پورشه ماکان

پورشه ماکان از همان پیشرانه معروف PDK سیستم دو کلاچه استفاده می‌کند، این گیربکس 7 سرعته امکان تعویض سریع، بدون صدا و بدون لرزش دنده را فراهم می‌کند. یکی از مزایای این خودرو کاهش مصرف سوخت است.

تعمیر پورشه ماکان در قسمت گیربکس نیز در تعمیرگاه پورشه ماکان در مجتمع تعمیرگاهی شهروز انجام می‌شود. برای نگهداری صحیح و افزایش طول عمر این گیربکس، رعایت قوانین و توصیه‌های متعددی ضروری است که در ادامه به تفصیل آن‌ها را بیان می‌کنیم.

  1. نسبت به زمان تعویض روغن گیربکس حساسیت به خرج دهید.
  2. به تعمیرگاه پورشه ماکان بروید و برنامه کامپیوتری گیربکس را آپدیت کنید.
  3. زمان تعویض روغن گیربکس توجه داشته باشید که روغن قبلی باید کاملا تخلیه شود.
  4. با مشاهده کوچک‌ترین علائم خرابی گیربکس سریعا به تعمیرگاه بروید.
  5. زمان حرکت دنده را خلاص نکنید.
  6. از فشار دادن ناگهانی پدال گاز پرهیز کنید تا به سیستم گیربکس فشار وارد نشود.

تعمیر برق اتومبیل پورشه ماکان

شاید بتوان بعد از موتور خودرو، سیستم برق و کامپیوتر خودرو را به عنوان مهم‌ترین قسمت خودرو معرفی کرد. کامپیوتر خودرو تمام حسگرهای خودرو را مدیریت می‌کند، اطلاعات مربوط به آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند و دستورات لازم را به سیستم‌های مختلف خودرو می‌دهد.

خرابی کامپیوتر و ICU می‌تواند بر عملکرد کلی خودرو تاثیر بگذارد، اما سیستم برق پورشه ماکان از چند قسمت مانند فیوزها، باتری، دینام، سیم کشی ها، سنسورها و اجزای مختلف تشکیل شده که به یکدیگر مرتبط هستند.

علائم مختلفی وجود دارد که نشان دهنده مشکل در سیستم برق خودرواست. این علائم شامل استارت ضعیف موتور، مشکلات سیستم برق خودرو با روشن شدن موتور پورشه، بوی سوختن، سوختن فیوزها، مشکلات باتری و نور ضعیف خودرو و غیره است. در تعمیرگاه پورشه ماکان خدمات کاملی در رابطه با برق اتومبیل ارائه می‌شود.

مجتمع تعمیرگاهی شهروز

کلیه تعمیرات پورشه ماکان و سایر مدل‌های سری این خودروها در مجتمع تعمیرگاهی شهروز انجام می‌شود. مجتمع تعمیرگاهی شهروز را می‌توان بهترین تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران نامید، زیرا این مرکز همواره در تلاش است تا با بهره گیری از نیروهای متخصص و باتجربه، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد.

سخن پایانی

در این مطلب نکاتی درباره تعمیرگاه پورشه ماکان ذکر شد، امیدواریم از این مطالب لذت برده باشید، همچنین اگر در مورد تعمیر خودروی خود به مشاوره نیاز داشتید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

آخرین اخبار